#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Monday 13 May 2019

Μια μεγάλη αλλαγή και μια νέα εποχή

Τον τελευταίο καιρό, όσοι διαβάζετε το blog μου συστηματικά, θα έχετε παρατηρήσει οτι οι αναρτήσεις μου είναι πολύ αραιές σε συχνότητα. Αυτό έγινε γιατί χρειάστηκε να διαθέσω τον χρόνο μου κάπου αλλού. Συγκεκριμένα, ετοίμαζα μια μεγάλη αλλαγή. Για την ακρίβεια μια μετακόμιση!
Πήρα την απόφαση.


Το blog μου μετακόμισε λοιπόν και πλέον έχει τον δικό του χώρο στο απέραντο διαδίκτυο. Ετσι από beautyharmonyblog.blogspot.com έγινε beautyharmonyblog.gr!


Μπορεί για τους άλλους να μην είναι κάτι σημαντικό όμως για εμένα, είναι μια μεγάλη αλλαγή. Μια μεγάλη αλλαγή και μια νέα εποχή! 
Μια αλλαγή που μου πήρε 9 περίπου μήνες (σαν μια φυσιολογική εγκυμόσυνη) να την φέρω στα μέτρα που ήθελα και να σας την παρουσιάσω σήμερα. Χρειάστηκαν 9 μήνες για να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα, να μεταφέρω το υλικό μου και να σας το παρουσιάσω με περηφάνια!
Πολύτιμος συνεργάτης ή μάλλον, πρωτεργάτης σε αυτή την αλλαγή ήταν η αγαπημένη φίλη Ζωή από την εταιρία B2B Experts που ανέλαβε να κάνει την μετακόμιση για εμένα με πολλή χαρά και κυρίως χωρίς ίχνος γκρίνιας. Η Ζωή ανέλαβε να στήσει την σελίδα μου και να την προσαρμόσει στις δικές μου απαιτήσεις και ανάγκες. Για 9 μήνες, περάσαμε πολλές ώρες μαζί κάνοντας τις αναγκαίες αλλαγές και στείλαμε πάρα πολλά mails και μηνύματα μεταξύ μας μέχρι να βρούμε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο προφίλ του beauty harmony blog. Οι αλλαγές πολλές και οι πειραματισμοί ακόμη περισσότεροι. Ευτυχώς η Ζωή, ήταν δίπλα μου! Ζωή, σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
Πλέον, θα βρείτε τις αναρτήσεις στο νέο μου χώρο. Περιμένω  τα σχόλια σας και τις παρατηρήσεις σας, εκεί!

Ελάτε μαζί μου στο beautyharmonyblog.gr!

Σας περιμένω εκεί!

φιλικά
Μαρία

No comments: