#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Friday 11 November 2016

Φτιάχνω λουκουμάδες με ΕΨΑ! Diy honeyball with EPSA orangeade

Την αγάπη μου για τα προϊόντα της ΕΨΑ σας την έχω πει και παλαιότερα. Μετά το πολύ επιτυχημένο (με βάση επισκεψιμότητας  -  και προσωπικών σχολίων) νηστίσιμο κέικ με ΕΨΑ
σειρά έχουν οι λουκουμάδες!


Τους λουκουμάδες τους λατρεύω! Όταν ήμουν μικρή, η μαμά μου έφτιαχνε αρκετές  χειμωνιάτικες Κυριακές.  Τους έχω πάντα ανάμνηση! Τους πασπαλίζαμε με μέλι και κανέλα και τρώγαμε χωρίς ενοχές (εγώ έβαζα και ζάχαρη). Τότε βέβαια δεν μπορούσαμε να αγοράσουμε έτοιμους από ζαχαροπλαστεία και καφέ γιατί στην περιοχή δεν έφτιαχνε κανένας! Τώρα πλέον σε όλη την Ελλάδα πολλά ζαχαροπλαστεία και καφέ σερβίρουν λουκουμάδες. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές που έχω φάει, με μεγάλη μου λύπη, δεν τρώγονται. Πότε είναι άψητοι,  πότε το λάδι είναι καμένο και ξαναζεσταμένο αρκετές φορές πότε πάλι η ζύμη είναι απλά μια αηδία.
Έτσι καταλήγουμε να φτιάχνουμε τους δικούς μας στο σπίτι. Η συνταγή που σας παρουσιάζω δεν χρειάζεται πολλά υλικά και γρήγορα και εύκολα , χωρίς δυσκολία, μπορείτε να φτιάξετε τους δικούς σας λουκουμάδες ακόμα και αν δεν είστε δεξιοτέχνης στο  είδος!
Πάμε να φτιάξουμε λοιπόν λουκουμάδες !

Θα χρειαστείτε

  1. Αλεύρι
  2. 1 κουτάκι πορτοκαλάδα ΕΨΑ με ανθρακικό!
  3. Ηλιέλαιο ή ότι άλλο σπορέλαιο χρησιμοποιείται για τηγάνισμα

Αδειάζετε την πορτοκαλάδα μέσα σ’ένα μπολ. Προσθέτετε το αλεύρι κουταλιά κουταλιά πάντα και ανακατεύετε. Δεν θα σας πω πόσο αλεύρι χρειάζεσθε για αυτή την συνταγή. Είναι «κουτουρού» που λένε. Το βλέπεις με το μάτι , στην γλώσσα των μαμάδων. Αυτό που πρέπει όμως να έχετε πάντα κατά νου όταν φτιάχνετε αυτή την συνταγή είναι ότι δεν θέλουμε ζύμη αλλά χυλό. Συνεπώς το αλεύρι που θα βάλουμε θα είναι λιγότερο από την πορτοκαλάδα για να παραμείνει χυλός. 


Το ανακατεύετε πολύ καλά και είναι έτοιμο για τηγάνισμα.
Αφού βάλετε μια μεγάλη ποσότητα λάδι στο τηγάνι, αφήνετε το λάδι να κάψει αρκετά και στην συνέχεια παίρνετε μια κουταλιά από τον χυλό και την ρίχνετε στο καυτό λάδι. Αφήνετε  να πάρει λίγο χρώμα καθώς βράζει και μετά αναποδογυρίζετε τους λουκουμάδες και από την άλλη μεριά να πάρουν χρώμα. Οι λουκουμάδες  είναι έτοιμη όταν πάρουν ένα χρυσοκίτρινο χρώμα. Καλό είναι να μην παραγεμίσετε το τηγάνι από τους λουκουμάδες γιατί δεν ψήνονται ομοιόμορφα. 


Βγάζετε τους λουκουμάδες και τους αφήνετε να κρυώσουν λίγο πάνω σε απορροφητικό χαρτί. Με αυτό τον τρόπο, απομακρύνονται και τα πολλά λάδια και οι λουκουμάδες γίνονται πιο γευστικοί.
Σερβίρετε τους λουκουμάδες σας με μέλι καλής ποιότητας και μπόλικη κανέλα. Σας προτείνω να προτιμήσετε μέλι από ανθούς πορτοκαλιάς . Ο συνδυασμός αυτός είναι απλά συναρπαστικός.
Για τους λάτρεις της σοκολάτας, η πραλίνα κακάο  αλλά και η ρευστή σοκολάτα είναι μια ακόμη πρόταση σερβιρίσματος ενώ για κάποιους περίεργους σαν και εμένα η καραμέλα γάλακτος είναι η εναλλακτική. Ο γιος μου πάλι αγαπά το ταχίνι και του αρέσει να περιχύνει τους λουκουμάδες με διάφορες γεύσεις από ταχίνι.
λουκουμάδες με ταχίνι σοκολάτας και φουντούκια
Καλή επιτυχία σας εύχομαι αν και έχουν σίγουρο αποτέλεσμα!

2 comments:

Maria's Little Men.gr said...

Φαίνονται πολύ εύκολοι Μαρία μου! Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ να φτιάξω λουκουμάδες για να πω την αλήθεια μου! Σλουρπ με μερέντα θα απογειώνονται πάντως...καλό Σ/Κ!

Mαρία Γεωργακού said...

M Koutsom μου εχουν πει φίλοι οτι τους εχυν φτιαξει με μερεντα και πραγματικα ήταν εκπληκτικοι