#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Sunday 27 March 2016

7ος Διαγωνισμός Beauty Harmony Blog έληξε-7th Giveaway Beauty Harmony Blog

Tον περασμένο μήνα, το μικρό μου ιστολόγιο έκλεισε 4 χρόνια ζωής!


Πέρασαν 4 χρόνια και εγώ ξεκίνησα να γράφω κάποτε δειλά και έφτασα τις 320 αναρτήσεις\
320 αναρτήσεις και αρκετά άτομα να διαβάζουν τις σκέψεις μου (μάλιστα αυτή την στιγμή που σας γράφω έχω 147618 προβολές της σελίδας μου!). Ούτε στον ύπνο μου, που λένε , δεν περίμενα οτι θα έφτανα αυτόν τον αριθμό μέσα σε 4 χρόνια.
Για να σας ευχαριστήσω, χαρίζω σε έναν τυχερό ή τυχερή, ένα δώρο  γεμάτο αγάπη από εμένα!


Ενα Aromatherapy Car Diffuser δηλαδή έναν διαχυτή αιθέριων ελαίων για χρήση στο αυτοκίνητο!

 

Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε πώς λειτουργεί ο διαχυτής αιθέριων ελαίων αυτοκινήτου
  • Ρίξτε 2-3 σταγόνες απο το αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο, σε μια απο τις ειδικές ταμπλέτες που θα βρείτε μέσα στο κουτί. 
  • Τοποθετήστε την ταμπλέτα στην ειδική θήκη της συσκευής (η συσκευή είναι παρόμοια με αυτή που χρησιμοποιούμε για ηλεκτρική αντικουνουπική)
  • Βάλτε τον διαχυτή, στην θέση του αναπτήρα αυτοκινήτου στο αυτοκίνητο σας και μέσα σε λίγα λεπτά τα αιθέρια έλαια, θα αρωματίσουν το αυτοκίνητό σας!
Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό


  1.  Κάντε Like στην σελίδα του beauty harmony Blog στο Facebook
  2.  Κάντε Share - κοινοποίηση την φωτογραφία του διαγωνισμού που θα βρείτε πατώντας εδω
  3. Comment σχολιαστε κάτω απο την εικόνα 
Για να σας βοηθήσω 
Κερδίστε επιπλέον συμμετοχές στον διαγωνισμό, εαν με ακολουθήσετε και στο blog μου κάνοντας Join in στο Google Friend Connect 
Κερδίστε μία επιπλέον συμμετοχή σχολιάζοντας κάτω απο αυτη την ανάρτηση
Συμμετοχές που δεν έχουν ολοκληρώσει και τα 3 βήματα δεν θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό
Ο Διαγωνισμός ξεκινά σήμερα 27 Μαρτίου 2016 και λήγει στις 5 Απριλίου 2016 στις 10 το πρωί. Η κλήρωση θα γίνει ηλεκτρονικά με το πρόγραμμα random.org. Ο τυχερός/ τυχερή θα ανακοινωθεί σε αυτή την ανάρτηση καθώς και στην σελίδα του blog στο Facebook.
Ο τυχερός/ή θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου σε διάστημα 48 ωρών, σε αντίθετη περίπτωση χάνει το δώρο και το λαμβάνει ο δεύτερος τυχερός/η.
Το δώρο θα σταλεί ταχυδρομικά. 

Καλή επιτυχία!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Η κάλπη ή μάλλον για να είμαστε ακριβείς το random.org  μίλησε και έχουμε νικήτρια
την Zoi Stellos και
επιλαχούσες με σειρά κλήρωσης
1η την Κάλη Κιγιτζή
2η την Vagia Tsaknaki

Ευχαριστώ όλους και όλες που μπήκατε στον κόπο να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό και εύχομαι την επόμενη φορά η τύχη να χαμογελάσει σε εσας!



No comments: