#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Tuesday 4 March 2014

Φτιάχνω γλυκό μαζί με την κόρη μου- Εύκολη σπιτική λεμονόπιτα- easy homemade lemonpie

Αυτή την εποχή τα λεμόνια είναι σε αφθονία, οπότε μπορούμε να φτιάξουμε πολλά φαγητά και γλυκισματα αλλά και ροφήματα.
Για πολλούς, το λεμόνι  δεν μπορεί να συνδυαστεί σε γλυκές γεύσεις όμως η λεμονόπιτα που έφτιαξα μαζί με την μικρή μου έκανα ακόμα και τον μπαμπά της, που δεν αγαπά το λεμόνι,  να αλλάξει γνώμη!
Η λεμονόπιτα που έφτιαξα με την μικρή μου είναι γρήγορη και εύκολη στην παρασκευή της. Έχει μια δροσερή γεύση και είναι ανάλαφρη. Είναι  δε ιδανική μετά από βαριά γεύματα.

ΕΥΚΟΛΗ ΛΕΜΟΝΟΠΙΤΑ

Υλικά

  • 4 ζουμερά λεμόνια
  • 400 γρ κρέμα γάλακτος ή μόρφατ (εγώ χρησιμοποίησα μόρφατ γιατί έχω πάντα στο ντουλάπι μου )
  • 1 κουτί μπισκότα τύπου σαβαγιαρ
  • 1 κουτί γάλα ζαχαρούχο
  • 100- 200 γρ περίπου γάλα φρέσκο


Εκτέλεση

 Βρέχουμε τα μπισκότα στο γάλα για λίγα δευτερόλεπτα και στην συνέχεια τα στρώνουμε το πυρέξ

ή την πιατέλα που θα φτιάξουμε το γλυκό. (τα παιδικά χεράκια κάνουν πολύ καλά αυτή την δουλειά)


Χτυπάμε με το μίξερ το μόρφατ ή την κρέμα γάλακτος για 2-3 λεπτά στην δυνατή ταχύτητα.  Σημείωση: Αν χρησιμοποιήσετε μόρφατ, θυμηθείτε να έχετε βάλει το κουτί με το μόρφατ 1 ώρα πριν στο ψυγείο για να γίνει αφράτη η κρέμα, ειδικά αν φτιάξετε το γλυκό το καλοκαίρι!
Προσθέστε στην κρέμα, τώρα το γάλα ζαχαρούχο και χτυπήστε στο μίξερ για 5 λεπτά περίπου (θα γίνει μια πλούσια κρέμα σαν αφρός)
Πλύνετε τα λεμόνια και πάρτε το ξύσμα από τα 2 λεμόνια.
Στύψτε και τα 4 λεμόνια και ρίξτε σιγα σιγά τον χυμό μέσα στην κρέμα, που φτιάξαμε παραπάνω
Με μια σπάτουλα και αφου φυσικά εχετε σταματήσει το μίξερ, ρίξτε και το ξύσμα και ανακατέψτε
Απλώστε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα. Βάλτε την λεμονόπιτα για 1 ώρα περίπου στο ψυγείο (αν προλάβετε!)
Καλή επιτυχία!

No comments: