#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Friday 17 January 2014

τα πρώτα γενέθλια της Ελπίδας- πάρτυ γενεθλίων με θέμα τα αστέρια- the first birthday party of Elpida-stars birthday party themed party

Αυτό ήταν το 1ο πάρτυ για τα γενέθλια της Ελπίδας
ΘΕΜΑ: TA ΑΣΤΕΡΙΑ
Ειχα κανει τότε ανάρτηση στο μπλογκ  supermoms rock   
της ευγενικής Σοφίας Αθανασιάδου
Σοφία , ευχαριστώ!






Το παρτυ για τα πρωτα μας γενεθλια!


Γεια σας  SuperMoms ειμαι η Μαρια Γεωργακου και  αυτο ειναι το παρτυ για τα πρωτα  γενεθλια της κορουλας μου!
Δεν προλαβαινα να κανω και πολλα πραγματακια για γενεθλια εαν ειστε και εσεις στην θεση μου πιστευω θα σας βοηθησει!
Αυτα ειναι τα πρωτα γενεθλια της κορης μου Ελπιδας, περσυ τον Αυγουστο. Μεχρι την τελευταια στιγμη δεν ασχοληθηκα γιατι ειπα θα γιορτασουμε μονοι μας , οι γονεις τα γενεθλια με την Ελπιδα, αλλα μετα θυμηθηκα τα γενεθλια που παντοτε μου εφτιαχνα η μαμα μου εμενα και τα αδερφια μου καθε χρονο (μεχρι που ειπα φτανει μαμα δεν θα ξανακανω γενεθλια) και λεω κριμα ειναι να ειμαστε μονοι μας , θα τα γιορτασουμε με μερικους φιλους. Ετσι 3 μερες πιο μπροστα αρχισα να καλω τους φιλους και φυσικα με την σουπερ βοηθεια της μαμας μου και της αδερφη μου ετοιμασαμε καποια πραγματακια, της τελευταιας στιγμης, που λεει και η μαμα μου.
Το θεμα το γενεθλιων ” τα αστερια, σε ροζ χρωμα” γιατι η Ελπιδα ειναι το αστερι μου!
Απο τουρτα ζητησα απο εναν γειτονα ζαχαροπλαστη και μου ετοιμασε μια διπατη τουρτα
Ο μπουφες εγινε και απο τις τρεις μας.
Περα απο τα κλασσικα πιτακια που ολοι λατρευουμε, φτιαξαμε σουβλακια με κεφτεδακι, αγγουρακι κομμενο με κουπ πατ αστερακι, κασερακι σε τετραγωνακι. Λουκανικακια φρακφουρτης κομμενα απο την μια πλευρα στα τεσσερα ετσι οταν ψηθουν ανοιγουν και γινονται χταποδακια, ποπ κορν βαλμενο σε αυτοσχεδια ροζ χωνακια απο κανσον χαρτι (επανω εγραψα με στυλο πολυχρωμα το ονομα της κορης μου. Τελος στο τραπεζι δεσποζει  μια τεραστια σαρανταποδαρουσα!
Για την σαρανταποδαρουσα  παιρνουμε μια μπαγκετα και κοβουμε λεπτα φετακια σαν ψωμι σε ολο το μηκος της (αφηνουμε λιγο ψωμι ακοπο στο κατω μερος). Στην συνεχεια ανα 2 ψωμακια βγαζουμε το τριτο φετακια και προσθετουμε μισο φετακι ζαμπον και γκουντα. Βαζουμε την σαρανταποδαρουσα σε αλουμιναχαρτο και ψηνουμε στους 150 βαθμους για 10 λεπτα περιπου( μεχρι να λιωσουν τα τυρια). Βγαζουμε το αλουμινοχαρτο και στην μια ακρη του ψωμιου σχηματιζουμε  με με κετσαπ στομα και με ελιτσες ματακια.
Στις υπολοιπες φωτο ευκολη διακοσμηση με θεμα τα ροζ αστερια.

No comments: