#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Friday 23 June 2017

Φτιάχνω πανεύκολο frozen yogurt φράουλα / βατόμουρο diy easy frozen yogurt strawberries/blackberries!

Kαλοκαιράκι επιτελούς και καιρός για frozen yogurt😋😋!
Πριν από ένα μήνα περίπου, ένα απόγευμα είχα αναλαμπή! Οι πρώτες ζέστες είχαν ξεκινήσει και εγώ είχα στο ψυγείο γιαούρτι στραγγιστό. Τα μικρά μου άρχισαν να παραπονιουνται οτι θέλουν παγωτό🍦🍨και εγώ αρχίζω να ανησυχώ οτι δεν θέλω να υποκύψω στα έτοιμα που είναι γεμάτα συντηρητικά, έλαια διαφόρων ειδών και υποκατάστατα ζάχαρης. Και επειδή όπως σας είπα είχα γιαούρτι άφθονο, θέλησα να αρχίσω τα δικά μου πειραματα και... voila! 




Eφτιαξα το δικό μου frozen yogurt που ειλικρινά ξεπέρασε και τα έτοιμα στην γεύση (έτσι είπαν όσοι πρόλαβαν να το δοκιμάσουν) και είναι πολύ υγιεινό. 
Σήμερα η θερμοκρασία στο Βόλο έφτασα πολύ ψηλά 


 και αυτό σημαίνει οτι πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσατε την συνταγή μου για απολαυστικό frozen yogurt φράουλα - βατόμουρα! 

Θα χρειαστείτε 
1 κιλό στραγγιστό πλήρες γιαούρτι (φαντάζομαι οτι και στο ελαφρύ θα γίνετε μια χαρά)
1 κούπα μικρή ζάχαρη*
2 κουταλιές μαρμελάδα φράουλα 🍓(να η δικιά μου μαρμελάδα|)

προαιρετικά 
200 γραμμάρια βατόμουρα (αν θέλετε να έχει κομματάκια βατόμουρο μέσα)
χρώμα ζαχαροπλαστικης κόκκινο (αν θέλετε να είναι σε ροζ απόχρωση)

Εκτέλεση 
Χτυπάτε στο μίξερ στην δυνατή ταχύτητα για περίπου κανένα 10λεπτο το γιαούρτι με την ζάχαρη. Προσθέστε το σιρόπι (αμέσως θα σας δώσει ένα ροζ παστέλ χρώμα),  την μαρμελάδα και ξαναχτυπάτε ακόμα 2 λεπτά. Μετά εγώ προσθεσα τα βατόμουρα κατεψυγμένα που είχα μαζέψει το προηγούμενο καλοκαίρι και είχα στην κατάψυξη μου. Ανακάτεψα με την μαριζ (με την σπάτουλα ζαχαροπλαστικης) για να μην λιώσουν τελείως και προσθεσα 2 -3 σταγόνες κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικης για να γίνει πιο έντονο το frozen yogurt! Τελειώσατε! 


Αδειάζετε  το μείγμα στο μπολ και το βάζετε στην κατάψυξη για 4 ώρες περίπου. 
Όταν θελήσετε να το σερβίρετε το βγάζετε από την κατάψυξη για 2-3 λεπτά και μετά το σερβίρετε!

Καλή επιτυχία!
* Την δεύτερη φορά που το ξαναεφτιαξα θέλησα να το κάνω ακόμα πιο υγιεινό, αλλάζοντας την ζάχαρη με μέλι 🍯🐝ανθέων. Οπότε αντικατεστησα την ζάχαρη με 2/3 της κούπας μέλι και έγινε πολύ γευστικό. 

Αν ψάχνετε για να φτιάξατε το δικό σας παγωτό 🍨βρείτε τις συνταγές μου εδώ

5 comments:

Mary Liodou said...

Ωραία ιδέα θα το δοκιμάσω με μπανάνα! Γιατί στην παράξενη κόρη μου δεν αρέσουν οι φράουλες...μα είναι δυνατόν;;;~!

Eleftheria Siatira said...

Πολύ ωραία ιδέα!

Mαρία Γεωργακού said...

@MommyJammi/Mary Liodou δεν εχω κανει η ιδια μπανανα αλλα λογικα θα γινετε ωραιο. Περιμενω νεα σου

Mαρία Γεωργακού said...

@Eleftheria Siatira σ' ευχαριστω πολυ

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι said...

Μιαμ μιαμ! Τι καλή ιδέα! Και ελέγχεις και τι υλικά βάζεις!