#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Wednesday 5 April 2017

Διαβάσαμε: Δυο φορές κι έναν καιρό ήταν η Σταχτοπούτα book presentation


Λένε οτι αν έχεις κορίτσι,κάποια στιγμή στην παιδική ηλικία η κόρη θα περάσει την φάση της πριγκιπισσας. Με την κόρη μου ζούμε αυτή την φάση εδώ και 3 χρόνια περιπου. Θέλουμε να φοράμε φορέματα που να θυμίζουν πριγκιπισσες,να φτιάχνουμε τα μαλλιά ανάλογα, να βλέπουμε ταινίες για πριγκιπισσες και φυσικά να διαβάζουμε βιβλία με ανάλογο περιεχόμενο.

Η Σταχτοπούτα λοιπόν είναι μια από τις αγαπημένες ηρωίδες της κόρης μου και φυσικά το βιβλίο "Δυο φορές κι έναν καιρό ήταν η Σταχτοπούτα"  της Μαρίνας Γιώτη από τις εκδόσεις Διόπτρα προστέθηκε στην συλλογή μας.


Όταν ξεκίνησα να διαβάζω το συγκεκριμένο βιβλίο, η μικρή μου  όπως ήταν αναμενόμενο ενθουσιαστηκε. Εγώ πάλι μαζί με τον γιο μου φτάσαμε περίπου στο 1/3 του βιβλίου και είχαμε λίγο βαρεθεί με την ιστορία της γνωστής Σταχτοπούτας. (Η αλήθεια είναι οτι ποτέ δεν ήμουν fan της Σταχτοπούτας).Ευτυχώς η εικονογραφιση ήταν αρκετά πρωτότυπη και έτσι ο γιος μου παρατηρούσε τις ζωγραφιές με μεγάλη χαρά.
Και αφού διαβάσαμε την γνωστή σε όλους ιστορία,περίμενα και εγώ να δω πως καλύπτεται το συγκεκριμένο παραμύθι μετά.
Μια νέα ιστορία εντελώς αντίθετη από αυτή την γνωστής Σταχτοπούτας άρχισε να ξετυλίγεται. Άρχισα να διαβάζω πλέον μια άλλη ιστορία με πρωταγωνιστή  τον δαιμόνιο ρεπόρτερ Φάνη τον Μπούφο. Η ιστορία της Σταχτοπούτας  για τον Φάνη τον Μπούφο έμοιαζε κάπως γλυκανάλατη. Έτσι ένα μυστήριο για εκείνον πρέπει να λυθεί. Τι συνέβηκε μετά από το "και ζήσανε αυτοί  καλά και εμείς καλύτερα;" 
Μια Σταχτοπούτα που επιτέλους δεν περιμένει ως δια μαγείας να βρει λύσεις στα προβλήματά της ούτε οτι η ζωή της τελειώνει απλά κάνοντας  έναν γάμο με το γλυκό πριγκιπόπουλο.
Ο γιος μου ξετρελάθηκε με τον αστείο μπούφο και τα εκφραστικά μεγάλα του μάτια  και άρχισε πλέον να έχει αγωνία για την συνέχεια του παραμυθιού. Η δε κόρη μου φαίνεται σαν να ξεκόλλησε από τα κλασσικά δεδομένα των παραμυθιών που παρουσιάζουν ειδικά στα κορίτσια. Ανακάλυψε μια Σταχτοπούτα οπου προσπαθεί να βρει μόνη της το δρόμο της ευτυχίας και προσπαθεί η ίδια για να πετύχει τους στόχους της. 



Τελικά μου είπε οτι η συγκεκριμένη ιστορία είναι πολύ πιο ωραία από αυτή που όλοι γνωρίζουμε.

Το βιβλίο αυτό προσφέρει στα παιδιά μια άλλη οπτική στο κλασικό παραμύθι της όμορφης και καλόκαρδης νέας που ψάχνει για το τέλειο πριγκιποπουλο που θα της προσφέρει τον τέλειο γάμο. Ένα βιβλίο που μαθαίνει στα παιδιά να έχουν αυτοπεποιθηση και να προσπαθούν λύσεις στα προβλήματα τους. 
Η συγγραφέας του βιβλίου Μαρίνα Γιωτη δημιούργησε μια εξαιρετική ιστορία ενώ η εικονογραφιση που έγινε από την ίδια ολοκλήρωσε το μήνυμα που θέλει να περάσει η συγγραφέας στα παιδιά. Ευχαριστούμε τις εκδόσεις Διοπτρα για την υλοποίηση αυτού του μοναδικού βιβλίου. 

Σας το συστήνουμε ανεπιφύλακτα!

2 comments:

ElinaChris said...

Παραμύθια <3 Σ όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε πάντα ένα παραμύθι μας ταξιδεύει!
Ωραία και βοηθητική ανάρτηση για τις μανούλες.

Σε περιμένω κι εγώ στο blog μου για ανταλλαγή απόψεων.
http://beautyproject-elinachris.blogspot.com/
Φιλιά :)

Mαρία Γεωργακού said...

Γεθα σου.Ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου.Σιγουρα θα κανω μια βολτα απο το blogoσπιτο σου