#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Friday 30 December 2016

Φτιάχνω εύκολα σοκολατο-τρουφάκια παρέα με τα παιδιά μου! Diy easy choco-truffes with my children!



Λίγο πριν τελειώσει το 2016 και με κρύο τσουχτερό τι μπορεί να κάνει μια μικρομανα για να κρατήσει τα παιδιά μακριά από την τηλεόραση; Βλέπετε έχουμε  σχεδόν μια εβδομάδα ήδη που τα σχολεία είναι κλειστά και τα παιδιά αρχίζουν και βαριούνται. Οπότε τι καλύτερο από το να φτιάξουμε τρουφάκια; Ο μικρός μου αγαπά την μαγειρική – ζαχαροπλαστική οπότε μπορούμε και οι τρεις να δημιουργήσουμε λιχουδιές που θα δώσουμε σε φίλους και συγγενείς. (Αν προλάβουμε δηλαδή γιατί γίνετε ληστρική επιδρομή από τον μπαμπά!)


Τα σοκο-τρουφάκια  που φτιάξαμε είναι καινούργια άφιξη  για την οικογένεια μας.
Φέτος, η κόρη μου πάει πρώτη και το δημοτικό της είναι πολύ δημιουργικό. Εκπαιδευτικοί και παιδιά κάθε χρόνο, πέρα από την καθιερωμένη χριστουγεννιάτικη γιορτή, ετοιμάζουν και παζάρι με λιχουδιές  και χειροτεχνίες που έχουν κατασκευάσει οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο παρέα πάντα με τα παιδιά σε συμβολικές τιμές και τις πουλούν στους γονείς! Ναι καλά διαβάσατε! Εμείς οι γονείς και οι φίλοι, είμαστε το αγοραστικό κοινό! Τα λεφτά από  τα έσοδα του παζαριού χρησιμοποιούνται για έναν σκοπό που έχουν θεσει στο σχολείο κάθε χρόνο. Φέτος θέλουνε να αγοράσουν εξοπλισμό σχολικό που έλειπε οπότε το παζάρι είχε διάφορα καλούδια.
Η κόρη μου φτιαξανε, πάντα με την καθοδηγηση της εξαιρετικής δασκάλας τους ,πεντανοστιμους κουραμπιέδες που εγιναν ανάρπαστοι. Το δε Α2 ετοίμασε σοκολατακια- τρουφάκια που μοσχοπουλήθηκαν. Όποιος πρόλαβε να αγοράσει ξετρελάθηκε! Εγώ πάλι για να μην χάσω την ευκαιρία, ζήτησα από την δασκάλα του τμήματος να μου αποκαλύψει την συνταγή. Η κυρία Κατερίνα μου τόνισε ότι αυτά τα τρουφάκια σοκολατακια γίνονται πανεύκολα και γρήγορα.
Δεν έχω να πω περισσότερα😋. Απλά κάντε την συνταγή και τα ξαναλέμε! 

Υλικά
300γρ μαργαρίνη ή βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
300 γρ σοκολάτα (χρησιμοποιήσαμε κουβερτούρα ΙΟΝ)
1 πακέτο μπισκότα τύπου petit-beurre δηλ 225 γρ

Εκτέλεση
Σπάσαμε τα μπισκότα σε πολυ μικρά κομμάτια. Η κόρη μου, μου παρουσίασε και την τεχνική «δίνω μπουνιές» στα μπισκότα. Αφού τα σπάσαμε σε μικρά κομμάτια, μας είπε ότι θελει να κάνει λίγη προπόνηση για το καράτε και έδινε μπουνιές στα μπισκότα, οπότε πολλά θρυμματίστηκαν!
Στην συνέχεια, εγώ έλιωσα με την μέθοδο «bain-marie» την κουβερτούρα και καθώς ήταν ζεστή, τα παιδιά πρόσθεσαν το βούτυρο. Ο γιος μου ανακάτεψε με αργές κινήσεις την κουβερτούρα με το βούτυρο και μετά ρίξαμε το μίγμα μέσα στα μπισκότα. Ανακατέψαμε ακόμα μια φορά και βάλαμε το μπολ στο ψυγείο να σφίξει για περίπου 1 ώρα. (Στο μεταξύ τα απομεινάρια της κουβερτούρας, φαγώθηκαν σε χρόνο λίγων λεπτών)!.
Αφού πέρασε μια ώρα, με ένα κουτάλι του γλυκού, σαν μέτρο, παίρναμε μέρος από το μίγμα και το πλάθαμε σε μπαλάκια. Τα βάλαμε σε ατομικά χαρτάκια και ήταν έτοιμα. 

 Εμείς τα αφήσαμε έτσι γιατί μας άρεσαν στην εμφάνιση . Εάν θέλετε, μπορείτε να ρίξετε τριμμένο φιστίκι Αιγινης ή τρούφα και να τα στολίσετε ακόμα περισσότερο. Όμως και έτσι η γεύση τους είναι φανταστική.
Απλά να σας αναφέρω ότι φτιάξαμε καμιά 35 κομμάτια και μετά από μια μέρα έμειναν μόνο 15! Κάποιος έφαγε τα 20 ! Ακόμα τον ψάχνω!
Ευχαριστώ την Κυρία Κατερίνα από το Α2 του σχολειού της κόρης μου που μου έδωσε την συνταγή.

 Καλή επιτυχία και σας αποχαιρετίζω το 2016 γλυκά!
Καλή χρονιά!

No comments: