#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Monday 25 January 2016

Το Frozen Night- playdate της κόρης μου- The "Frozen" inspired night-playdate of my daughter!


Μπορεί οι γιορτές να έχουν τελειώσει αλλά ευτυχώς έχουμε ωραίες αναμνήσεις να θυμόμαστε από αυτές. Μια από αυτές είναι και το playdate  που κάναμε στο σπίτι μας με θέμα την ταινία  
 Frozen -«Ψυχρά και Ανάποδα» της Disney.




H ταινία Frozen έχει ήδη ένα χρόνο που προσβλήθηκε στον κινηματογράφο αλλά φαίνεται ότι η φρενίτιδα που έχει κατακλύσει τα περισσότερα κοριτσάκια έχει φουντώσει για τα καλά φέτος. Οι φίλες της Ελπίδας στο νηπιαγωγείο καθώς και εκείνη έχουν μετατρέψει το σχολείο τους σε τάξη “Frozen”. Tις περισσότερες μέρες μιλούν και τραγουδούν τα τραγούδια της ταινίας, ζωγραφίζουν σχετικά με την ταινία.  Να μην ξεχάσω να αναφέρω  ότι τα κορίτσια είναι σαν να φορούν σχολικές ποδιές  αφού όλες φορούν ρούχα με θέμα πάντα Frozen.
Συνέχεια βέβαια αυτής της τρέλας, ήταν η επιθυμία της κόρης μου να καλέσουμε τις φίλες της να δουν παρέα την ταινία όλες μαζί. Επίσης  μου πρότεινε να φτιάξουν και χειροτεχνίες με θέμα πάντα την ταινία.
Οι γιορτές λοιπόν, ήταν η ιδανική περίοδος για να στηθεί αυτό το playdate καθώς θα βόλευε τις περισσότερες φιλές της. Μιας αυτό ήταν το πρώτο μας playdate έθεσα στον (εαυτό μου κυρίως) τις εξής προϋποθέσεις
  • 1.      Να είναι όσο γίνετε πιο «light» (όχι πολλές δραστηριότητες και προετοιμασίες) καθώς θα καλούσαμε τις φίλες της Ελπίδας πρώτη φόρα στο σπίτι μας για παιχνιδοσυναντηση!
  • 2.      Δεν θα ήθελα να έχει  πολλές δραστηριότητες- κατασκευές καθώς   ήθελα να βρεθούν τα κορίτσια για παιχνίδι εκτός σχολείου
  • 3.      Να μην  δαπανηθούν αρκετά χρήματα μιας και τις γιορτές τα οικονομικά μας δυσκολεύουν πολύ με τα έξοδα που προκύπτουν αυτές τις μέρες.

Σάββατο απόγευμα τελικά συμφωνήσαμε να καλέσουμε τις φίλες της Ελπίδας. Οι προσκλήσεις στάλθηκαν με sms ή  μέσω μηνύματος στο facebook (ευτυχώς που έχουμε επικοινωνία με αυτόν τον τρόπο  με κάποιες μαμάδες της τάξης μας και τα λέμε καλύτερα). Στο μήνυμα που έστειλα στις μαμάδες  τόνισα ότι δεν χρειάζεται να φέρουν δώρο αλλά κάθε κοριτσάκι να φέρει τους μαρκαδόρους του και το ψαλιδάκι χειροτεχνίας όπως επίσης και μερικά αυτοκόλλητα για ανταλλαγή  μεταξύ τους. Φυσικά το «ένδυμα» της συνάντησης με θέμα Frozen ήταν ευπρόσδεκτο!

Σχετικά με το μενού
Όπως σας έχω αναφέρει δεν θέλαμε να ετοιμάσουμε και πολλά πράγματα. Εξάλλου τα μικρούλια δεν τους ενδιέφερε τόσο το φαγητό όσο ότι θα βρεθούν να παίξουν και να δουν την ταινία όλες μαζί. Ο μπαμπάς μας ήταν πρόθυμος να φτιάξει πίτσα  και να συνοδευσει την ταινία με popcorn φτιαγμένο από τον ίδιο (δεν έχω φάει πιο ωραίο popcorn!). Πορτοκαλάδα και χυμοί θα προσφέραμε επίσης στις μικρές μας καλεσμένες.

Σχετικά  με τις δραστηριότητες του playdate

Ήθελα να χωρίσω την συνάντηση σε τρία μέρη. 
1ο μέρος  παιχνίδι
2ο μέρος κατασκευή
3ο μέρος παρακολούθηση της ταινίας «Ψυχρά και Ανάποδα»

Η “work to do “λίστα μου σχετικά με την συνάντηση θα βασιζόταν σε αυτά τα μέρη. Στα μαγαζιά θα βρείτε πολλές αξεσουάρ για να δημιουργήσετε ένα πάρτι- playdate με θεμα Frozen  αλλά και πάλι αυτό το playdate ήταν για εμένα μια ωραία ευκαιρία για χειροτεχνία!. Οπότε πραγματικά το απήλαυσα
Όσον αφορά το πρώτο μέρος- παιχνίδι, τα κορίτσια θα μπορούσαν να παίξουν με τις φιγούρες Frozen που έχουμε αγοράσει. 

 Στα παιχνιδάδικα μπορείτε να βρείτε πολλές φιγούρες σχετικές και αν η μικρή σας λατρεύει τις ηρωίδες της ταινίας, είμαι σίγουρη ότι έχετε αγοράσει και εσείς κάποιες. Επίσης οι κατασκευές του μπαμπά με γλωσσοπιεστρα (ξύλινο καστρακι για playmobil και το κουκλόσπιτο), ήμουν σίγουρη ότι θα τραβούσαν την προσοχή στα κορίτσια και θα έπαιζαν όλες μαζί με τα playmobil της Ελπίδας και του μπαμπά μας (ναι έχουμε playmobil 30 ετών!).
Καθώς η συνάντηση ήταν αφιερωμένη στην ταινία Frozen  και γνωρίζω ότι όλες οι καλεσμένες μας αγαπούν την Ελσα, ήθελα το παιχνίδι να  θυμίζει την ηρωίδα. Γι’αυτό τον λόγο, κατασκεύασα ένα ραβδάκι και ένα στέμμα εμπνευσμένο από την Ελσα (διαβάστε πώς το έφτιαξα ).  Το ραβδάκι και η κορώνα θα ήταν χρήσιμα  για να παίξουν παιχνίδια ρόλων στην συνάντηση.



Επίσης ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ιδέες βρήκα ένα πολύ ωραίο επιτραπέζιο που θα μπορούσαν να παίξουν οι καλεσμένες μας, πάντα με θέμα Frozen. Το επιτραπέζιο αυτό μπορείτε να το κατεβάσετε και εσείς (επιτραπέζιο Frozen)και μπορεί να το παίξει μόνη της η μικρή σας ή με παρέα. Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι εύκολοι. Κάθε παίχτρια διαλέγει μια από τις δυο ηρωίδες και ρίχνει το ζάρι. Με κάθε ζαριά που πετυχαίνει, καλύπτει (με καπάκια από μπουκάλια για να περάσουμε και οικολογικό μήνυμα) τον αριθμό που έφερε. Η παίχτρια που θα καλύψει πρώτη την εξάδα της είναι η νικήτρια. Εγώ πλαστικοποίησα το φύλλο που εκτύπωσα έτσι ώστε κάθε καλεσμένη μας να μπορεί να το ξαναπαίξει και στο σπίτι της.
Σχετικά με το δεύτερο μέρος- χειροτεχνία με θέμα Frozen  υπάρχουν πολλές κατασκευές που μπορεί κάποιος να κάνει. Η Ελπίδα λατρεύει τις χειροτεχνίες και είναι και εκείνη craftholic τελικά αλλά δεν ξέρω αν και οι φίλες της αγαπούν τις κατασκευές. Οπότε θέλησα να βρω μια κατασκευή Frozen από την μια  για να ευχαριστήσω την κόρη μου αλλά από την άλλη να μην είναι χρονοβόρα και κουραστική για τα άλλα παιδιά. Έτσι κατέληξα ότι η χαρτοκοπτική φιγούρων Frozen θα ήταν ότι καλύτερο για την περίσταση. Τα κορίτσια θα έκοβαν τις φιγούρες και θα τις κολλούσαν σε ξυλάκια παγωτού και θα μπορούσαν να φτιάξουν δίκες τους ιστορίες Frozen!  Μπορείτε να κατεβάσετε και εσείς τις φιγούρες Frozen για χειροτεχνία και παιχνίδι
Επίσης μπόλικες πρωτοσέλιδες με θέμα Frozen είχα τυπώσει για ζωγραφική εκείνη την ημέρα και μερικές για να παρουν στο σπίτι τους οι καλεσμένες μας.
Ευτυχώς το τρίτο μέρος της συνάντησης ανέλαβαν οι «άντρες» που λέμε και στο σπίτι να φέρουν εις πέρας, ευτυχώς για εμένα! Ο μπαμπάς παρέα με τον αδελφό της Ελπίδας, θα επισκεπτονταν  το Video-Club  που λέμε στο Βόλο, για να νοικιάσουν την ταινία. Ο μικρός μου ήταν κατενθουσιασμένος γιατί πρώτη φορά θα έκανε μια τοσο δύσκολη  και βαριά δουλειά, όπως έλεγε, και γιατί θα έκανε μια πολύ σημαντική εργασία για την συνάντηση Frozen! Μετά ο μπαμπάς θα έβαζε την ταινία να δουν οι φίλες της αδελφής του αλλά ήθελε και εκείνος να δει την ταινία παρέα τους.
Για να ολοκληρώσουμε το playdate Frozen και για να μείνει μια ωραία αναμνηση στα κορίτσια, ένα δωράκι συμβολικής  αξίας  θα ήταν το ιδανικό. Η κόρη μου πρότεινε μαζί με την κορώνα και το ραβδάκι που θα χάριζε σε κάθε φίλη να της δίναμε από ένα σακουλάκι με καραμελιτσες και ένα σαπουνακι γλυκερίνης σε μπλε χρώμα. Η ιδέα μου άρεσε πολύ και έτσι μια μέρα πριν την συνάντηση, φτιάξαμε παρέα με την κόρη μου τα σαπουνάκια με θέμα την Elsa.



Την βασική συνταγή για να φτιάξετε τα σαπουνάκια θα την βρείτε πατώντας εδώ. Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι την ιδέα την κλέψαμε βλέποντας τα σαπουνάκια της Μαχης που είχε φτιάξει παλαιότερα για το Frozen παρτυ της ταλιμπανουλας. Απλά να σας αναφέρω ότι εγώ έκανα κάποιες βελτιώσεις στα δικά μας όπως ότι τα κάναμε δίχρωμα, σχεδίασε η  Ελπίδα την χιονονιφάδα πάνω στο σαπουνακι με στυλό μπλε και προσθέταμε αιθέρια έλαια που να θυμίζουν Χριστούγεννα. Δείτε τις αρωματικές μου προτάσεις- συνθέσεις. Φυσικά τυλίξαμε τα σαπουνάκια με διάφανη μεμβράνη και κολλήσαμε από ένα αυτοκόλλητο με την Ελσα επάνω για να «δείχνουν πιο Frozen» που είπε και η μικρή μου. Ευτυχώς γλιτώσαμε το glitter να συμπληρώσω εγώ!

Πώς εξελίχθηκε τo playdate
Με την άφιξη κάθε καλεσμένης, η κόρη μου πρόσφερε ένα μαγικό ραβδί και ένα στέμμα σε κάθε φίλη της. Οι φίλες της ευχαριστήθηκαν τα δωράκια και αμέσως άρχισαν το παιχνίδι. Οι  κούκλες είχαν την τιμητική τους και φυσικά και εκείνες ήταν πριγκίπισσες!
Οι φιλενάδες συμφωνήσαν να ζωγραφίσουν και να κάνουν και χειροτεχνία για «λίγο όμως» όπως έλεγαν γιατί θελαν να δουνε την ταινία. Η ταινία μπήκε στο dvd player  και οι πριγκίπισσες λάβαν θέση στον καναπέ. Ο μικρούλης μου καθησε και εκείνος να δει την ταινία, εξάλλου μην ξεχνάμε ότι εκείνος έκανε την σημαντική εργασία να πάει στο μαγαζί να την πάρει όπως έλεγε! Pop corn, πίτσα και πορτοκαλάδα μοιράστηκε στους καλεσμένους και τους οικοδεσπότες. Στα μέσα της ταινίας, τα κορίτσια τραγουδούσαν δυνατά όλες μαζί
«Και ξεχνώ
Τα ξεχνώ,
Και πίσω μου δεν κοιτώ
Τα ξεχνώ προχωρώ
Η ζωή μου ξεκινά»
Στην συνέχεια, σταμάτησαν την ταινία και διάλεξαν να παίξουν ξανά. Η ώρα είχε ήδη περάσει οπότε κάπου εδώ έπρεπε να φύγουν. Οι φιλενάδες πέρασαν όμορφα και συμφωνήσαν ότι θα ξαναβρεθούν. Η Ελπίδα μοίρασε το αναμνηστικό σακουλάκι με τα καραμελακια και τα σαπουνάκια που σας είπα όπως επίσης και τις χρωμοσελιδες και το επιτραπέζιο παιχνίδι Frozen. Αφού δεν  πρόλαβαν να παίξουν το Frozen επιτραπέζιο εξήγησα σε κάθε γονιό τους κανόνες παιχνιδιού για να το παίξει το παΐδι στο σπίτι.
Το πρώτο playdate κάπως έτσι εξελιχθηκε. Πιστεύω ότι για πρώτη φορά ήταν αρκετά καλά αν κρίνω από τις φατσουλες των κοριτσιών που έδειχναν ευχαριστημένες.
Ευχαριστώ και εσάς που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και μου στέλνετε τις απορίες και τα σχόλια σας!



5 comments:

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι said...

Βασικά εγώ τα είδα όλα σούπερ! Παιχνίδι, φρόζεν ,ταίνία, ποπ κορν... φανταστικά! Ωραίες οι ιδέες σου και για το επιτραπέζιο. Μπράβο σας και με το καλό να το επαναλάβετε ή έστω να σας καλέσουν και εσάς βρε αδερφές, χεχε! Φιλιά. Κάλη

Mαρία Γεωργακού said...

Ευχαριστω για τα καλα σου λόγια. Ευχομαι γρηγορα να κάνουμε το δευτερο playdate, ναμαστε υγειεις δηαδη

My Little Cosy World said...

Κι εμείς αγαπάμε Άννα και Έλσα και παίζουμε σκηνές από την ταινία! Θα υιοθετησουμε καποιες απο τις προτασεις σου! Φιλιααα

Maria Naka said...

Πίστεψε με δεν έχουν ξετρελαθεί μόνο τα κορίτσια. Μπορεί ο δικός μου να μη φοράει την Έλσα αλλά τα βράδια κοιμάται παρέα με τον Όλαφ και ναι σαν αγορομάνα έχω μάθει κι εγώ τους διαλόγους απ'έξω. Πολύ ωραίο το playdate σας. Πάντα τέτοια!

Mαρία Γεωργακού said...

Maria Naka και My Little Cosy World ευχαριστω για τα καλα σας λόγια. Η αληθεια είναι οτι μερικοι πιστευουν οτι η ταινια ειναι "κοριτσιστικη" αλλα οποιος την δει καταλαβαινει οτι στην πραγματικοτητα προκειται για μια οικογενειακη ταινια