#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Wednesday 2 September 2015

6ος διαγωνισμός Beauty Harmony Blog 'ΕΛΗΞΕ- 6th Give away from Beauty Harmony Blog

Σεπτέμβριος μπήκε και λοιπόν απο χθες και μπαίνουμε σε κλίμα σχολικό! 
Σίγουρα κάποιοι έχετε γεμίσει μπαταρίες από τις διακοπές και νοσταλγείτε το καλοκαίρι (Ει καλοκαιράκι έχουμε ακόμα, από θέμα θερμοκρασιών μιλάμε) αλλά θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε και για τα σχολεία που ξεκινούν σε λίγες μέρες.  Και καθώς πολλές φίλες μαμάδες ετοιμάζεστε για τις πρώτες μέρες στο σχολείο, σας έχω ενα σούπερ δωράκι για τις κορούλες σας. 

3 μοναδικά δωράκια απο την Αριάνα και το Craftylicious για να διαλέξετε!  


Λίγα λόγια για τα δώρα του Craftylicious!  

Tα δωράκια που θα σας χαρίσει η Αριάνα είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με πολλη αγάπη για τις τυχερές/ τυχερούς του Beauty Harmony Blog. 
Eίναι μια πανέμορφη στέκα από τσόχινα υλικά στις αποχρώσεις του ρόζ και του μωβ, ένα σέτ τσιμπιδακια απο τσόχα με θέμα τα φρούτα και τέλος ένας σελιδοδείκτης για τα παιδικά βιβλία και όχι μόνο, με μια γατούλα. 
Με αυτά τα δώρα είμαι σίγουρη οτι δεν θα ξέρετε  ποιο να πρωτοδιαλέξετε  (εγώ πάντως αυτό το πρόβλημα έχω και το κακό είναι ότι δεν μπορώ να λάβω μέρος και στον διαγωνισμό). 


Τί είναι όμως το Craftylicious και δημιουργει τόσο όμορφα πράγματα;

Η δημιουργός της Craftylicious,Αριάνα μας παρουσιάζεται


Ονομάζομαι Αριάνα Μαυροφρύδη και έχω σπουδάσει Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η αγάπη μου για το χειροποίητο κρατάει χρόνια, μόνο που συνήθως ήμουν από την πλευρά του αγοραστή και όχι του δημιουργού. Η ιδέα μου, λοιπόν, να μεταβώ στην αντίθετη πλευρά ξεκίνησε πέρυσι τα Χριστούγεννα όταν αποφάσισα πως θα ήθελα να στολίσω το Χριστουγεννιάτικο μου δέντρο μόνο με χειροποίητα στολίδια. Ύστερα από πολλές ώρες ψάξιμο στο internet αποφάσισα πως θα μπορούσα και μόνη μου να φτιάξω τα στολίδια που ήθελα από τσόχα, ένα υλικό πού πάντα αγαπούσα. Έτσι και έγινε. Το δέντρο στολίστηκε, αλλά εγώ δε σταμάτησα.  Άρχισα να φτιάχνω διακοσμητικά, κοκκαλάκια, στεκούλες, θήκες για κινητά, σελιδοδείκτες και άλλα πολλά. Κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα του Crafτylicious. Χειροποίητες δημιουργίες κυρίως για παιδιά αλλά και για μεγάλους! Μέχρι στιγμής η τσόχα σαν υλικό με έχει κερδίσει, αλλά επιφυλάσσομαι για νέα υλικά και ιδέες πολύ σύντομα!!

Εαν λοιπόν θέλετε να κερδίσετε ένα απο τα παραπάνω δώρακια του Craftylicious μπορείτε πολλη εύκολα να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα και μπορεί να είστε ο τυχερος
Πώς θα δηλώσετε συμμετοχή στο διαγωνισμό;
3.Share - Κοινοποίηση του Διαγωνισμού στο προσωπικό σας προφίλ
4.Comment- Σχολιάστε κάτω απο την εικόνα πιο δώρο θέλετε να κερδίσετε
(ΠΡΟΣΟΧΗ: απαιτούνται και τα 4 βήματα για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας)

Να σας διευκρινίσω
  •  Δικαίωμα συμμετοχής έχουν μόνο οι κάτοικοι Ελλάδας.
  • Ο διαγωνισμός ξεκινά στις 3 Σεπτεμβρίου 2015 και θα διαρκέσει μέχρι την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015 στις 12 το μεσημέρι  
  • Ο νικητήςτρια θα αναδειχθεί με κλήρωση που θα γίνει με βάση το random
  • Ο νικητής/ τρια θα ενημερωθεί μέσα απο μήνυμα στο Facebook
 Καλή επιτυχία!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
ο διαγωνισμος τελειωσε και το  αποτέλεσμα βγήκε με το random.org. Νικήτρια είναι η
η Vangelitsa Efstratiou και κερδισε τη στεκουλα!
Eυχαριστούμε όλους και όλες που λάβατε μέρος στον διαγωνισμό! 

No comments: