#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Tuesday 20 January 2015

Το πρώτο μου βραβείο!

Χθες το πρωί, ξύπνησα κάπως αργοπορημένα και έτρεχα να προλάβω τις διαδικτυακές μου δραστηριότητες. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μου ήρθε μήνυμα, οτι το μπλογκ μου ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ!
Η παρασκευή απόγευμα μου  έκανε την τιμή και με βράβευσε με το βραβείο Liebster awards!.
https://fridayafter.files.wordpress.com/2015/01/186ae-liebsteraward_3lilapples.png
Tι είναι το Liebster awards; Το “Liebster Award” είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers.

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:
 1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
 3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.
 4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

 Οι ερωτήσεις που μου έθεσε η παρασκευή απόγευμα είναι
 1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Απο μικρή "είχα το μικρόβιο της αρθρογραφίας " που λένε. Έφτιαχνα εφημερίδες που έδινα στους φίλους μου να διαβάζουν. Όταν σπούδαζα, συνέχιζα να γράφω άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά σχετικά με την αισθητική και τις συμπληρωματικές θεραπείες. Καθώς το διαδίκτυο άρχισε να χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερα άτομα και να φιλοξενεί προσωπικά ιστολόγια, η δημιουργία του Beauty harmony blog, μου έδωσε την δυνατότητα να ενημερώνω τις πελάτισσές μου και τους γνωστούς σε θέματα που θεωρούσα οτι θα είχαν ενδιαφέρον.

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Ενθουσιάζομαι με τις αντιδράσεις των παιδιών και με το πάθος των ανθρώπων να κάνουν πράγματα που τους "γεμίζουν"

 3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Η επικοινωνία είναι ζωή! Όσο επικοινωνούμε υπάρχουμε. 
Οσο οι bloggers  επικοινωνούν μεταξύ τους, ενθαρρύνονται να γράφουν. 

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Ξεκίνησα να γράφω για θέματα αισθητικής και συμπληρωματικών θεραπειών. Ήθελα να μιλώ για θέματα σχετικά με τις απορίες των πελατών μου και να ενημερώνω υπεύθυνα πάντα για τις ολιστικές θεραπείες (αρωματοθεραπεία, ρεφλεξολογία κλπ). Όμως όταν η μητρότητα εμφανίζεται στην ζωή σου, όλα αλλάζουν και δεν μπορείς να μην αναφερθείς σε θέματα που αφορούν τα μωρά, την ανατροφή, τον θηλασμό, την καθημερινότητα με τα παιδιά. Έτσι άρχισα να γράφω και για θέματα που θα αφορούσαν τους γονείς. Με ενδιαφέρει επίσης να παρουσιάζω και θέματα που έχουν σχέση με την φροντίδα των παιδιών με φυσικό τρόπο. 

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Νομίζω ότι φιλικά έχω γνωρίσει κάποιους bloggers. Μάλιστα είχα την τύχη να γνωριστώ προσωπικά και με την σούπερ μαμαδοblogger Ευαγγελία που διατηρεί το ιστολόγια www.annoulasmom.blogspot.gr . 
 
6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Θα ήθελα να γράφω πιο συχνά και να μπορώ να σχολιάζω συστηματικά. Επίσης θα ήθελα οι αναγνώστες μου ν' αυξηθούν και να σχολιάζουν. 

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 
Ελά ντε;;;

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
 Ούτε που ξέρω, σίγουρα όμως χρειάζεται περισσότερο!

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Συνήθως μου έρχεται μια ιδέα, το βράδυ που μπορεί να έχω ξυπνήσει για να θηλάσω τον γιό μου ή πάλι όταν περιμένω στα φανάρια να ανάψει κόκκινο άλλες πάλι φορές διαβάζοντας μια ανάρτηση από άλλο μπλογκ ή τέλος από μια απορία που μπορεί να έχει μια πελάτισσά μου, μια φίλη. 

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Να συνεχίσει να διαβάζει ιστολόγια. Ιστολόγια φτιαγμένα και γραμμένα απο ερασιτέχνες που αγαπούν να γράφουν τις σκέψεις τους και να τις γνωστοποιούν. Και που ξέρεις, μπορεί αυτό που γράφει κάποιος να σου θυμίζει εσένα!

Με την σειρά μου θέλω να βραβεύσω τα παρακάτω ιστολόγια 



Συνεχίστε να γράφετε και να έχετε έμπνευση!


7 comments:

Φαίη Τριγώνη said...

σε ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ για το βραβειο που χαρισες στο μπλογκ μου...καλη συνεχεια και στο δικο σου ιστολογιο!!!!

Unknown said...

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Με μεγάλη χαρά θα απολαύσω το blog σου! πολλά φιλιά, Εβίτα από τo mariasmother.blogspot.com

Βάσω Σταύρου said...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Υπόσχομαι μόλις βρω χρόνο να δώσω κι εγώ με την σειρά μου!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι said...

Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο! Μεγάλη μου τιμή!
Έχω παραλάβει πάλι το ίδιο βραβείο παλιότερα οπότε μπορείς να βρεις σχετικές απαντήσεις κλπ στο http://sundaysprojects.blogspot.gr/2014/02/liebster-award.html
Και πάλι σε ευχαριστώ!!
Να είσαι πάντα καλά!

Mαρία Γεωργακού said...

Σας ευχαριστώ πολυ για τα καλά σας λόγια κοριτσια. Ευχομαι και εσεις να συνεχίσετε να γράφετε και να έχετε απέραντη φαντασία και όρεξη!

Sunday at Home | Κυριακή στο σπίτι said...

Τελικά μετά την απαίτηση του κοινού (!!) έκανα τη σχετική ανάρτηση για το βραβείο! Με τη σειρά μου στο χαρίζω και εγώ με μεγάλη χαρά!
http://sundaysprojects.blogspot.gr/2015/02/liebster-award-discover-new-blogs.html

Mαρία Γεωργακού said...

δημοκρατικότατη σε βρισκω! θα κανω και μια βολτα και στα αλλα ιστολογια που εδωσες βραβειο