#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Thursday 6 February 2014

Κομπόστα μήλο με σταφίδες- stewed apples with raisins

Οικογενειακώς μας αρέσουν τα μήλα! Τα παιδιά  μου αγαπούν τα μήλα (ντελίσια- φυρίκια) (μυρωδιά- χρώμα- γεύση). Έτσι σκέφτηκα ότι θα πρέπει να "αξιοποιήσω" αυτή την αγάπη και να την εισάγω και σε γλυκές δημιουργίες.  Πέρα από την γνωστή μηλόπιτα, θα ήθελα κάτι πιο υγιεινό για την μικρή μου Ελπίδα. Κάτι που να είναι γλυκό (όχι όμως με πολύ ζάχαρη) αλλά να είναι κοντά και στα φρούτα και τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που έχουν.
Θυμήθηκα λοιπόν, μια συνταγή που μου έδωσε η φιλενάδα μου Φωτεινή! Κομπόστα μήλο!
Αυτή η συνταγή είναι εύκολη, γρήγορη και μπορείτε να βάλετε πολλά μπαχαρικά (κανέλα, μοσχοκάρυδο, γαρίφαλο) με βάση την προσωπικό σας γούστο! Εδώ σας παρουσιάζω την συνταγή της Φωτεινούλας μου!



ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΜΗΛΟ ΜΕ ΣΤΑΦΙΔΕΣ
Υλικά
4 μήλα ντελίσια ή ακόμα καλήτερα 7-8 φυρίκια (γνωστή ποικιλία απο το Πήλιο)
1/2 κούπα μαύρη ζάχαρη
νερό όσο πάρει
κανέλα όσο θέλετε  εγώ έβαλα 2 κουτ.γλυκού
1 ξύλο κανέλας
χυμό απο μισό λεμόνι
3 κουτ.σούπας σταφίδες

Εκτέλεση
  • Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε στα τέσσερα αφαιρώντας τα κουκούτσια
  • Τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα με το νερό και τον χυμό λεμονιού (το λεμόνι βοηθά για να μην μαυρίσουν τα μήλα) και μόλις πάρει βράση προσθέτουμε την ζάχαρη και την κανέλα και τις σταφίδες
  • Βράζουμε  μέχρι να μαλακώσουν τα μήλα συνήθως χρειάζονται 20 λεπτά
  • Βγάζουμε τα μήλα και συνεχίζουμε μέχρι να δέσει το σιρόπι. 
  • Βγάζουμε και το ξυλάκι κανέλας
  • Διατηρούμε σε γυάλινο βάζο στο ψυγείο
Καλή επιτυχία!

No comments: