#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Sunday, 16 June 2013

Από πού να αγοράσω καλλυντικά

Συχνά με ρωτούν:
Από πού να αγοράσω καλλυντικά;
Μα φυσικά απο την επαγγελματία αισθητικό, απαντώ.
 
Γιατί όμως;
Την απάντηση την δίνει στο παρακάτω άρθρο η γνωστή αισθητικός , Λένα Τσικούρη. Επαγγελματίας με μεγάλη πείρα είναι πάντα στην διάθεση  όλων αυτών που επιζητούν καλλυντικά καλής ποιότητα, στο εργαστήριο της στην Ηλιούπολη.
Διαβάστε λοιπόν το άρθρο της και θα καταλάβετε.
 http://www.aisthitiki-simera.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=58:promitheia&catid=29:the-cms&Itemid=67


Οι περισσότεροι πελάτες ινστιτούτων αισθητικής συμφωνούν ότι τα προϊόντα που προμηθεύονται από τους αισθητικούς είναι πολύ καλύτερα σε ποιότητα αλλά και σε τιμές από τα προϊόντα που πωλούνται αλλού.

Σ’αυτό συμφωνούν και οι ειδικοί. Οι περισσότεροι χημικοί δέχονται ότι οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή των επαγγελματικών καλλυντικών είναι σαφώς ανώτερες σε ποιότητα και ποσότητα.


aesthetic

Γιατί να προμηθευτείτε τα καλλυντικά σας από ινστιτούτα αισθητικής;

  • Είναι επαγγελματικά γιατί χρησιμοποιούνται στην καμπίνα από επαγγελματίες και απευθύνονται σε δέρματα με απαιτήσεις.
  • Είναι πολύ πιο δραστικά απ’ότι τα προϊόντα  εμπορίου. Περιέχουν δραστικές ύλες, που απαιτούν χρήση με προσοχή. Οπωσδήποτε είναι απαραίτητη η συμβολή του ειδικού.
  • Για καλύτερα αποτελέσματα στις περιποιήσεις στο ινστιτούτο, απαραίτητη είναι η εφαρμογή στο σπίτι των προϊόντων που έγινε στο ινστιτούτο.
  • Ο αισθητικός είναι ο μόνος που <<πιάνει>> το δέρμα, βλέπει τις ανάγκες του, κάνει διάγνωση. Είναι ο μόνος ειδικός που έχει την αρμοδιότητα να προτείνει καλλυντικά.
  • Ο αισθητικός είναι αυτός που αντιμετωπίζει τα προβλήματα του δέρματος και μπορεί να προτείνει λύσεις στα συγκεκριμένα προβλήματα.
  • Τα προϊόντα που χρησιμοποιούν επαγγελματίες, είναι σαφώς ανώτερα, πιο εξειδικευμένα και πιο περεκτικά απ’ οποιοδήποτε προϊόν εμπορίου. Τα προϊόντα που απευθύνονται στον επαγγελματία μιλάνε με την ποιότητά τους, όχι με τη διαφήμιση, ούτε με τα μεγάλα ονόματα.
  • Είναι σχεδιασμένα για να λύνουν προβλήματα, όπως λιπαρά δέρματα, αφυδατωμένα δέρματα, λιπαρά-αφυδατωμένα, θαμπά δέρματα, δέρματα με δυσχρωμίες, με κοκκινίλες, με υπερκερατώσεις, με τηλεαγγειεκτασίες κλπ. Αυτά τα προβλήματα μόνο ο αισθητικός μπορεί να τ’αντιμετωπίσει, γιατί γνωρίζει το δέρμα, αφού το δουλεύει και γιατί γνωρίζει πολύ καλά τα προϊόντα και τ’αποτελέσματά τους.
  • Πριν ξεκινήσει μια θεραπεία στην καμπίνα με οξέα φρούτων π.χ., το δέρμα του πελάτη πρέπει να προετοιμαστεί στο σπίτι με ειδικά προϊόντα για καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά και στη διάρκεια μιας θεραπείας στην καμπίνα, ο πελάτης για να έχει ιδανικό αποτέλεσμα, πρέπει να χρησιμοποιεί τα ίδια ή αντίστοιχα προϊόντα στο σπίτι.
  • Σε οποιοδήποτε μαγαζί που μπαίνετε ν’αγοράσετε προϊόντα, είστε βαμένη. Ποιος μπορεί με μια ματιά να κάνει διάγνωση; Κανένας. Η διάγνωση γίνεται στην καρέκλα του αισθητικού. Αφού γίνει demaquillage.
  • Ποιος βλέπει το δέρμα περισσότερο από τον αισθητικό, που δουλεύει πάνω σ’αυτό; Μ’έναν καθαρισμό ή μια περιποίηση; Σε μια ώρα ή περισσότερο από μια ώρα που διαρκεί μια περιποίηση, ο αισθητικός έχει το χρόνο να διαγνώσει όλες τις ανάγκες του δέρματος.
 





No comments: