#navbar { height: 0px; visibility: hidden; display: none;}

Saturday 19 May 2012

25 τροποι που μπορω να βοηθησω τον πλανητη και την υγεια μου



Μικρα βήματα για καλύτερο αύριο
Οι μικρες αλλαγες φέρνουν μεγάλα αποτελεσματα. Ας προσπαθήσουμε απο τα απλά, καθημερινά!




  1. φυτεύω ένα δέντρο
  2. ανακυκλώνω το γυαλί
  3. ανακυκλώνω το πλαστικό
  4. χρησιμοποιώ για τον καφέ μου, το δικό μου ποτηρακι και οχι μιας χρήσης
  5. αποφεύγω το πλαστικό
  6. μειώνω την κατανάλωση κρέατος
  7. χρησιμοποιω τσαντα πολλαπλων χρησεων
  8. δημιουργω ενα κηπο βοτανων στο μπακλονι μου
  9. περιοριζω την χρηση χλωρινης
  10. κανω κομποστ τα αποφαγια μου
    credits
  11. φυτευω τα δικα μου λαχανικα
  12. πλενω τα ρουχα μου σε κρυο νερο
  13. κανω ντους οχι μπανιο
  14. προτιμω τους τοπικους παραγωγους
  15. ανακυκλωνω αλουμινιο
  16. προτιμω τα οικιακα φιλτρα αντι να αγοραζω εμφιαλωμενο νερο
  17. προτιμω τα ελληνικα προιοντα
  18. κλεινω τα φωτα που δεν χρησιμοποιω
  19. δεν καταναλωνω ασκοπα ρευμα
  20. δεν σπαταλω το νερο
  21. ανακυκλωνω το χαρτι
  22. καιω μονο κερια απο μελισσοκερι
  23. χρησιμοποιω πετσετες πλενομενες και οχι μιας χρησης
  24. φτιαχνω τα δικα μου απορρυπαντικα πχ απο νερο, ξυδι, σοδα
  25. δανειζομαι και δανειζω βιβλια και ταινιες

No comments: